Bilder.

Tänkte dela med mig av gryyymt fina bilder ^^ Kommentera och kritisera gärna. Men då menar jag riktig kritik, förklara varför du tycker som du tycker osv ^^

De flesta bilderna är måttligt redigerade, men vissa är inte redigerade alls. Alla är kraftigt förminskade.



En tinkerhäst i hagen.


En angoraget-bäbis


Lillshettisen


En bakdel xD


Ett litet hallon i hand


Människor som pratar xD


En kille vid havet


Mysig brasa


Mysig dvärghamster


Porträttbild


Människor.


Äppelblomma


Öga

Kommentera vackert nu allesammans :D
Copyright råder i alla lägen, fråga innan du lånar någon av bilderna. Det ska alltid stå att jag, Nathalie Andresen har fotograferat bilderna. Peace. ©

Kommentarer
Postat av: Agnes :*

Den där rumpan! Var jättefin! Den kändes såå ''mysig'' (varm?)^^ Och du är ju jätteduktig att fotegrafera! :D

2008-08-31 @ 19:33:27
Postat av: Nahalie

Svar till Agnes: Vad du är snäll <3 Klart den är varm, stjärten är ju min ;) Asg XD

2008-08-31 @ 20:06:50
URL: http://andresen.blogg.se/
Postat av: Åsa

fler Å-N-dagar vill jag ha NU! På fredag ska vi röja på gfesten du å jag bannemej ;)

2008-08-31 @ 21:41:20
URL: http://asajuntti.blogg.se/
Postat av: Christian

Den rumpan tillhör min flickvän <3

2008-09-09 @ 23:32:44

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback